2012: Doomsday vs Dragon Year!!!

2012'ye az bi az kalan bu günlerde etrafta sürekli bir kehanet, sürekli bir öngörü dolanıp duruyor. Önceki sene vizyona girerek Maya'ların 2012 yılını dünyanın sonu olarak gördüğü kehaneti tekrar gün ışığına taşıyan "2012" filmi, 2012 Marduk fenomeni etrafta dolanıp duruyor, zaman zaman haber bültenlerine konuk oluyor. Dünyanın biraz daha öte bir memleketine, Çin'e gidersek karşımıza çıkanlar "relax, take it easy" diyor. Neden mi? Çünkü 2012 Ejderha Yılı ve kıyametle de bir ilgisi yok.



Derseniz ki nedir bu Dragon yılı olayı? Valla ben de çözemedim :( Bu Çinliler her yıla bir hayvan veriyor, yetmiyor bir de element koyuyorlar başına. 2012 de aslında su ejderhası yılıymış, o ne demekse! ben dayanamadım ama ayrıntılı okumak isteyeni tutmayayım: Ulu Wiki diyor ki!!!

Ama ben bu iişe dalayım, daha çok bilgileneyim diyorsanız, buyrun bir de uzman görüşü alın: Ünlü astrolog Suzanne White diyor ki!

Ya ne işim olur Çin'le, Çin astrolojisi ile, biz diğerlerini zor öğrendim diyorsanız, ben derim ki yine de bu ayki falınız okumadan geçmeyin, adımlarınızı temkinli atın. Buyrun işin diğer bir uzmanı: Susan Miller diyor ki!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Gezi Notları: Bangladeş