90'larda bir Vaha

90'lar birçok bünyede iz bırakmadan geçti gitti. Özellikle 80'ler gibi hemen hemen her alanda dönüp dönüp referans verilen bir dönemden sonra. 2000'ler henüz adından söz ettirecek bir dönem olamamış ve retrospektif (kullandım valla bu kelimeyi de!) bir çizgi izlerken ben güzelim 90'lara tekrar bir atıfta bulunmak istiyorum.

Tamam 90'larda bir dönem gömleğimizi kotumuzun içine sokuyorduk. Tabii, kot yüksek bel olunca oluşan görüntüye ne demeli bilemiyorum :s Ve lakin sonrasında dışına çıkarır olduk ki hangisi daha iyi bir tercihtir, sorgulanır. Kıyafet, saç, makyaj, ayakkabı ve hatta çanta seçimi olarak olağanüstü kötü yıllardır. 60'ların şıklığı, 70'lerin otantikliği, 80'lerin absürdlüğü yoktur. Ancakkk müzik olarak benim sevdiğim yıllardır. Mike and the Mechanics, Nirvana, Alanis Morissette, Soundgarden, Counting Crows, Radiohead, Goo Goo Dolls, Paula Cole, Tori Amos,Skunk Anasie, Anouk .. Ama benim en çok sevdiğim ve 90'larla bağdaştırdığım grup Oasis'tir. Severim afacanları. Küfürbazdılar, kavgacıdırlar, uyuşturucu bağımlılıları vardır. Ama başladı mı wonderwall...



Sonra Sally'nin ne yapacağını düşündüğümüz bir diğer muhteşem şarkı çalınır kulağımıza...


Böyle de bitmez, devam eder efsane...



Sonra takvimler artık 1 ile başlamaz, 2'ye döner, Oasis yavaş yavaş 90'larda bağdaştırdığım yerde kalmaya başlar. Bugün yine dönüp dönüp bu şarkıları dinlerim. That's all.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Gezi Notları: Bangladeş