Kar ile korkutulan nesil

Türk kadını üşür!!! Bu 2+2=4 gibi net ve değişmez bir gerçektir. Hangi çılgın aksini savunursa şaşarım! Ve evet, bir Türk kadını oalrak havalar soğusun soğumasın üşürüm ve üşüyorum ve üşüyeceğim. Bunu anlamayan, anlamak istemeyen erkeklere de şaşıyorum. Size sıcak basarken iyi de biz üşüyünce mi tuhaf?

Her neyse, dün gece burada kar yağıyordu ve doğal oalrak aklıma "karlar düşer, düşerrr düşerrr ağlarım" şarkısı geldi. Sonra durdum ve şarkıyı irdeledim. Bir insan neden düşen kar tanesi görünce ağlar? Her biri birbirinden farklı, beyaz, kristalimsi, şirin, ışıkta parlayan, burnunuzun üstüne düştüğünde şaşı şekilde bakmanıza yol açan o küçük, sevimli nesne neden birini ağlatır? Bakınız şarkı şöyle:



İnşallah ol sen de böyle

Aşık ol da bak birine
Ben oldum da ne oldu sanki
Senin gibi birisine

Karlar düşer
Düşer düşer aglarım
Hep ismini
Hep ismini anarım

Zaten sende insaf yoktu
Olsaydı terketmezdin beni
Terkettin de ne oldu sanki
Bak buldum başka birisini

Şarkıda anlatılmak istenen nedir? Mevsimler geçti, sen yoksun, anıyorum mu? Ama bir yandan da diyor ki buldum başka birisini, sen de Allah'ından bul. Eee, noluyor orda? Çözemedim. Ve lakin küçüklük yıllarımda bana bu şarkıyı dinletip beynimin derin noktalarına kazıyan müzik dünyasına teşekkürü borç bilirim.

Sonuç olarak, kar yağınca üşürüm ama ağlamam, ağlayanı da sevmem! Kardan korkma evladım, rahmettir ;) Yap kendine bir sahlep, geç camın karşısına, hüppp hüppp iç. Ağlama, ağlatma. Terk ettiyse de kendi kaybı!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Gezi Notları: Bangladeş