Paylaşım ve Ötesi: Temiz Feysbuk Kampanyası

Bilmem size de oluyor mu, ama ben bazen bu sosyal paylaşım olayı bana fenalıklar geçirtiyor?

Twitter gibi "anında ileteşelim" kanalı gerekli gereksiz bütün yazılarla doluyor. Yani o an hangi diziyi izlediğini belirtmen çok mu şart? Ehh, ne yapıyorsunuz, UNFOLLOW...



Ama işin en iki uçlusu facebook. Şimdi öyle ya da böyle etrafınızdaki insanları ekliyorsunuz feysbukunuza ve karşılıklı paylaşımlar başlıyor. Ne var ki bazıları tam arızalı tipler! Örneğin, biri bunalım da ya da karakter olarak herşeyi karamsar görüp bir de yansıtmakta. Bu kişinin sürekli girdiği statüler, yolladığı linkler içinizi bayacak da bayacak. Bir diğer versiyon, evlenecek, nişanlanacak, doğuracak, çocuğu büyücek, çiçeği solacak, askerliği bitecek, ülenn sayıyor da sayıyor. İyi hoş da senin şafak sayımın ile neden bizim bu hassas bünyelerimiz gevrek misali geriliyor?Diğer bir tür gittiği her yeri illa check-in yapan. Yani artık bazıları olayın cılkını çıkarmaktan öteye geçiyor, kutluyorum. Bırak arkadaşım yakamızı! Bulunduğun her ortamı bilmek ozrunda değiliz. Biri şu check in application'ı kaldırsın da en azından "öte görgüsüz" arkadaşlarımız bazen üşenir de statülerini @ bilmem ne diye doldurmaz, biz de onların ne halt ettiklerini bilmeyiz. Valla, üzülmeyiz.

Biliyorum bu konuya daha önce de değindim ama zaman zaman tekrarlamak lazım sankim. Hatta direk bu yazıyı onların wall'una yapıştırmalı.

"Buraya Çöp Dökülmez", "Buraya Gereksiz Entry Girilmez". Temiz feysbuk istiyoruz.....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Gezi Notları: Bangladeş