Sürdüm, sürüştürdüm

Tatilin kötü yanı tatilden dönmektir ve bazen sırf bu hissi yaşamamak için tatile gitmemek bile yeğdir. Tatil düşüncesi içimizi ısıtan, bize yakın ama uzak bir mesafeden bakan, kalbimizi pıtı pıtı attıran bir düşünce olarak varolduğu zaman mutluluk verici. Ama eğer tatilde evdeyseniz, her sabah kaç gün kaldı geriye, nidaları eşliğinde uyanmak işten bile değil. Evde yattım, dinlendim tatilini önermiyorum. Bırakınız haftasonu dinlensinler...

Tatil için sizin de planlarınız var mıydı? Ben en az 3 kitap itirecek (tabii!!!), hayatımın hiç bir aşamasında çıkaramadığım sınav sevdama ders çalışarak katkıda bulunacak, manikür yapacak, saçlarıma bakım uygulayacak, dolabımı düzeltecek ve bunların hepsini o kaddar kolaylıkla yapacaktım ki! Ama ilk gün yorgundum, dinleneyim dedim. İkinci gün canım tembellik yapmak istedi, zaten koskoca tatil!!! Sonunda olan şu: 50 sayfa kitap, 15 sayfa ders, iki günde çıkan ojeler... Artık darısı bir sonraki tatilin başına :p

Şimdi hayatımıza illa renk katması gereken trend-follower (var mı bööle bişi?) hareketlerde bulunmakta sıra. Siz de benim gibi iç dünyanıza gömülürseniz, etrafta tek tip gezen kızların hayatı nasıl takip ettiğini anlamakta zorlanabilirsiniz. Ne zaman ki blog olayına biraz daha derinlemesine daldım, etrafa bakınıyım azcık dedim... Vay anasını! Moda blogger denen bir olgu varmış. Biraz inceleyince hemen hemen hepsinin aynı dönemlerde aynı konulardan bahsettiğini fark ediyorsunuz. Sıkıcı mı? I ıhh, çok değil. Ama nasıl oluyor da oluyor diyip biraz daha derinlemesine inince ecnebi fashion bloggerların varlığını keşfettim. Saçınızı nasıl toplayacağınızdan, tırnağınıza ne renk oje ve onu da nasıl süreceğinize, şu çantayı kullanıp bu siteden alışveriş yapacağınıza herşey mevcut! Hayatın gizemi çözülmüş. Bir erkek şu sitelerden birine bakma gafletinde bulunsa hediye almadan önce çok takdir toplar valla!

Neyse, laf uzadıı uzadıı. Hayat sanatı, sanat hayatı taklit ediyor ve karşımıza moda sitelerini taklit eden bloglar, blogları taklit eden moda siteleri çıkıyor. Vakti zamaında MTV'nin "famous" yaptığı isimlerden Lauren Conrad'ın da yazarları arasında yer aldığı bir siteye bu dolanmalar arasında denk geldim. Aman modadan geri kalmiyim, saçımı o kuş kafesi şekline, gözümü Cleopatra haline, tırnağımı çam ağacı şekline sokayım diyorsanız, takip edin bu siteyi. Güzel tüyolar var, trend olarak bakmayın sadece ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Gezi Notları: Bangladeş