Pazartesi akşamları

Pazar akşamı yayınlanan dizilerin kaliteli olması şartı mı var acaba ABD'de? Bakınız Dexter, True Blood, Homeland...

Hele şu an işler iyice kızıştı. Bu kadar diziyi izleyemiyorum bir akşamda! Dün itibariyle kavuştuğumuz Game of Thrones, 5. sezonun başındaki Mad Men, sezon sonuna yaklaşan Once Upon A Time ve dün tekrar aramıza dönen The Killing. Hangisini izleyeceğimi şaşıdım resmen.

"Sizi okuduğunuz masallarla kandırdılar, bir de işin iç yüzüne bakın" konulu Once Upon A Time'da adım adım sezon sonuna ilerliyoruz. Ama bölümler sona yaklaştıkça heyecan ve gizem dozunu da arttırdılar. Ülenn, yok artık nidaları eşliğinde izlemeye devam ediyoruz. Üç haftacık bir araya giren dizi, Nisan 22'de son 4 bölüm ile dönecek. Sezon başında bir ara bayma eğilimine giren dizi kendini feci toparladı ve hatta birçok dizinin önüne geçti. Bir de bebe Snow White'ı canlandıran Bailee Madison'ın geleceği çok parlak olacak, diyeyim burdan. Adam Sandler'ın Just Go With It filminde canlandırdığı karaktern İngiliz taklidi ile oldukça sempatik bir hali vardı. Dünkü bölümde de Ginnifer Goodwin'i inanılmaz iyi şekilde taklit ettiğini düşünüyorum. Aferin kız sana!




Geçen hafta aramıza katılan Mad Men, aynı kaliteli çizgisinde ilerliyor. İnsan ilişkilerine, özellikle iş dünyasına gerçekçi bir bakış sunan dizi, ir on dakikacık bakıyım, kalanı yarın izlerim niyeti ile açılınca bile sonuna kadar izletiyor. Geçen bölümün esas olayı tabi ki Betty'nin dönüşüydü. Türkiye'de kime dokunsan "hee bende de tiroid var" diyen kadınlar her geçen gün artarken Betty'ye ayrı bir sempatik baktım. 3 çocuk doğurdu neticede, azcık kilo olabilir :p



The Killing geçen sezon "hass..." dedirterek bitmişti. Dizi alemlerinde pek adı geçmediği için dönmez herhalde diye düşünüyordum ki dün 2. sezonu 2 bölümlük bir açılışla döndü. Henüz izleme imkanım olmadı. Ama bu diziyi o kapalı, yağmurlu havası, gerçek hayatta dedektif dediğin böyle sade takılır dememe yol açan dedektifi ve dizinin genel kasvetli ortamı için seviyorum.




Son olarak (last but not least) Game of Thrones!!! Ta da ta da... Ulan Joffreyyy diyerek başlamak istiyorum. Sokakta görsem şu bebeyi önce duvara sonra yere sonra bir daha duvara çalarım (dizileri gerçek sana teyze edası ile). Süper bir dönüş yaptı dizi. Ehh bekliyorduk zaten öyle olacağını. Sean Bean hala kalbimizde bir yara ama we will survive. Dragoncuklar da pek tatlı maşallah. Her yerden yükselen "iktidar benim" sesleri ile bu sezon baya bir savaş izleyeceğiz anlaşılan. Çok bişi demiyim, siz oturun zevkle izleyin.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Gezi Notları: Bangladeş