Sıra Sıra Diziler

Dün bocek yiyen peygamber'in Scrubs'ı özlemişiz demesi üzerine ben de dizi nostaljisi yaptım kendi kendime. Neler izliyodum, neleri izlemeyi özlemişim vs diye.

Aklıma ilk gelen Lost oldu tabii. Altı sene boyunca indir, etraftan bul, topla derken harala gürele ve heyecanla izlemişiz de bitirmişiz Lost'u. Şimdi geriye dönüp baktığımda Lost eskiden aşık olduğum sevgili gibi. İlk başlarda merak, tatlı bir heyecan ve "ben diziyle ömrümü geçiririm" hayalleri eşliğinde başlamıştım izlemeye. İlk sezon nasıl bir coşku, nasıl bir mutluluktu. İkinci sezon sıkmış, 3. sezon iyi, iyi dedirtmişti. Bir ayrılıp bir barışan sevgililer gibi sezonları izliyorduk. Ne oldu sonunda? Erken bitmesi gereken ama sevdiğimiz için bitiremediğimiz ilişkiyi uzatmalara aldık, 6. sene tabii cılkı çıktı ilişkinin. İşin sonunda ne hayallerimiz kalmıştı, ne acaba dediğimiz soruların cevabını almıştık. Hüsranla bitti işte. Yine de geriye dönüp keşke dememek lazım :p



Sonra daha eskilere gittim. Tabii 80'lerde çocuktum ben, Alf hastasıydım gibi klişelere girecek kadar eskiye değil. Lisedeyken cuma akşamları gecenin bi körü çıkacak X Files'ı beklerdim. Çoğunda dizinin sonunu göremezdim ama olsun. Şimdi bile ara ara ilk sezonlardan bölümler açıp izliyorum. Hey gidi günler, hey... Ne severdim Mulder'ı, Scully'yi...



Biraz daha ilerleyince aklıma Ally McBeal geldi. O şapşal kadının yaptıklarını pek bi eğlenerek izlerdim. Sonra Sex and The City'yi de aynı kategoriye koyabilirim. Bir de Gilmore Girls tabii. O jenerikteki bayık şarkıya rağmen severek izlerdim.


Üniversite döneminde de Cnbc-E sağolsun, Buffy'yi pek bi severek izlerdim. Bu hafta hangi yaratık çıkacak, nolacak bu hüzünlü Angel'ın utangançlığı, Spike da fena diil, İngiliz aksanı falan derken "hoppp" kıyamet üstüne kıyamet koptu, sonunda herşey düze çıktı bitti dizi.



Son dönemde de Medium'u içimi ısıtan bir mutluluk ile izliyordum. O aile muhabbeti, hayatın günlük telaşları ve zorlukları, üstüne türlü türlü hayalet... Bir insan bir diziden daha ne bekleyebilir ki! **Spoiler**  - Dizinin sonunda Joe'nun öldüğünü öğrendiğimde içimde bişeyler cız etti valla. Sanki sevdiğim birini kaybetmişim gibi. Oturdum Alison'la beraber ağladım. -



Sizin de var mı öyle, geri dönsem de izlesem diyeceğiniz, benim unuttuğum diziler?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Masalların gerçek sonları...