Bu diziyi de izliyorum ya beni affet!

İnsanların başkalarıyla paylaşmaktan itina ettikleri utanç anları vardır, detaya girmeyeyim. Benimkilerden birini açıklayacağım size. Show TV'nin rezil dizilerinden Beni Affet'i izlediğim anlar, işte o utanç anları sevgili okur!

Türkiye'den 2 saat önde bir yerde yaşamanın TV alışkanlıkları üzerine kötü bir etkisi oluyor. Eğer Türk kanallarını takip ediyorsanız prime time'ınız, gündüz kuşağınız vsniz şaşıyor. Akşam eve gidip, bir güzel yemek yedikten sonra TV karşına geçtiğimde Bugün Ne Giysem'in son 15 dksını yakalıyorum, sonrası da bir boşluk! Ben bütün gün, abartısız diyorum, haber izleme potansiyeline sahip bir insanken eşim de anti-haberci olduğu için haber izleme eşiğimiz çok düşük. Hal böyle olunca, yemekten sonra NTV ve benzeri kanallar rağbet görmüyor. Akşam haberleri de başlamamış oluyor. Hatta Sponge Bob bile olmuyor! Eh, böyle olunca yemeğin rehavetini atacağımız bir tv izlencesi gerekiyor. Son bir haftadır bu izlence Beni Affet oldu :s



Bu diziyle tanışmamız, Bugün Ne Giysem'den sonra TV kanalının değişmemesi üzerine o iğrenç jenerik müziğinin bütün bünyemi alt üst etmesi ile başladı. Hatta o kadar nefret ediyorum ki daha ilk notasında kumandaya koşar oldum. Heyhat zalim kader, geçen gün gücümü toplayıp kumandayı bulamadım ve daha kötüsü birden eşimle beraber bu diziyi izlerken buldum kendimi! İkimiz de kaçamak bakışlarla birbirimizi süzdük ve bir şekilde o bölümü sonuna kadar izledik. Ve muhtemelen bilimum aydır devam eden dizinin bütün içeriğini de o bölümle çözmüş olduk. Kötü mü, değil vasat daha doğru. Oyunculukların bir kısmı oldukça kötü ama bir kısmı başarılı. Dialoglar çoğunlukla gülünç ama sırf bu durum zaten izlettiriyor insana. Bir çok saçmalık var dizinin bünyesinde. Mesela dört gündür karakterlerden biri aynı kazağı giyiyor, kazak kokmanın ötesine geçti. Sonra kötü rol yapanlardan biri hamileymiş, öyle bir öğürüyor ve o kadar çok midesi bulanıyor ki dersiniz kemoterapiden 1 dakika önce çıktı. Fecahat! Bakışları falan da komik zaten. En başarılı tiplemlerden biri kötü kadın Eylül, öbürü de adını bilemediğim kıvırcık saçlı oğlan. O ikisi çok eğlenceli. Birbirleriyle çekişmeleri de süper.

 belli ki dramatik bir an yaşanıyor!

İşte kötü kadın! Dizide bütün kadınların saç remgi aynıymış, sonra koyulaştırmış, iyi etmiş.

Bakalım bu gereksiz diziyi kaç gün izleriz bilmiyorum ama eminim ki izlemeyi bıraksak ve beş ay sonra tekrar rastlasak çok bir konu değişikliği görmeyiz. Ha, dizinin Ankara'da çekiliyor olması güzel, hasret gideriyorum bazı bazı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Masalların gerçek sonları...