Tembel Blogger, shame on you!!!

Blog dünyasına yabancı ve hatta yaban bir blogger olduğumu her geçen gün daha çok fark ediyorum. Son 5 saatimi (utanıyorum!!!) çeşitli kadın blogları okuyarak geçiriyorum ve blogumdan utanıyorum :(

Kadın olmak zaten üstün insan olmak demek, kim aksini iddia ederse etsin. Cinsiyetim kadın olarak geçse de "kadın" diyebileceğim kadınlardan olamadım. Onlara çok özeniyorum. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum, ama hem iş hayatına yetişiyorlar, hem trendleri takip ediyorlar, hem kendilerine bakıyorlar ve üstüne üstlük bunu blogluyorlar. Ben ancak okuyorum :( Arada yazıyorum. Tamam, yeni fikirler geliştiriyorum yazmak için ama hep yazmayı engelleyici bir durum (!?) karşıma çıkıyor, aksatıyorum. Arıca kıyafetime uygun oje de sürmüyorum! Bunu nasıl başarıyorlar?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Masalların gerçek sonları...