Kış Geliyorrr....

Harun Tekin ne diyor? Kış geliyor, bağıra çağıra... Çok severim Mor ve Ötesi'ni. Bu şarkıları da oldukça güzeldir, özellikle kapalı sonbahar günlerinde söylenmek üzere. Bugün de burda, fırtınamsı bir hava dolaşmakta etrafımda. Tıpkı Unfaithful filminde Daine'i uçuran cinsten. Ama ben onun gibi ince bir elbise pardesü kombini değil, pantalon, bluz, ceket, şal, ha bir de pardesü kombini yaptım. Ama ne oldu? O esintilerde kadın topukludan ayağını burktu, bense boğamızı tahriş ettim! Ben nerde yanlış yaptım acaba?

Anneciğimden uzakta olsam da sesi kulağımda. Adaçayı iç, ıhlamur iç, bir de ne olduğunu hatırlamadığım bir bitkiyi kaynatıp gargara hazırlardı. Canım annem benim (blogger duygusal anlara gömülür...). Hah, bir de zencefil bal karışımı var ki benim favorim odur. Gerçi bulunduğumuz yer, bana bu tür şeylere ulaşma konusunda çok imkan tanmıyor ama taşınırken bir yerlere bugünü gözümde canlandırıp adaçayı attığımı hatırlıyorum. İşte sonra evde bir aranmaca lazım...

Çarşamba günü olmasına rağmen pazartesi sendromu yaşamaktayım... Kapalı hava, boğaz ağrısı, kilolara bir dur deme için başlatılan diyet (tam 10 saattir diyetteyim!!!), elektirklerin gidip durması, farklı bir ülkede olmanın ve hala alışamanın verdiği karamsarlık... Baykuş oldum tam...

Cikkkk, cikkk...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Masalların gerçek sonları...