You and I

Lady Gaga ne yaparsa iyi yapar, diyelim mi acaba ki? Diyelim diyelim. Son klibi You and I yine ekrana kilitliyor insanı.

Bir David Lynch filmi gibi insanı huzursuz eden bir sahneden diğerine atlıyor klip. Hangi sahneyi seçsen o sahneden tam bir klip çıkarmak mümkün.

Cenazeden kaçmış, ayakkabısı vurmuş terminatör Gaga'nın kırsal alanda yürüyüşü; Al Pacino'nun gençliğine benzeyen erkek Gaga ve müzisyen peri kızı edalı (?!) Gaga'nın müzik keyifleri; Yeşil saçlı, gotik dansçı Gaga; altın ışıltılar saçan Frankestein Gaga; sevişgen deniz kızı Gaga; ölü sevicinin eline düşmüş Gaga... Kısacası yok, yok.

Bir zamanlar Madonna'nın sınırları zorlayan, aykırı tavırları ile yarattığı sansasyonları şimdi Gaga deniyor. Oldukça da başarılı yapıyor bence. Sesi güzel, şarkıları en kötüsünden cathcy, hatta bazen çok iyi. Daha ne olsun ya!

Dinleyin...


Gaga deyince tabi Modern Sabahlar ve gaga gaga gagalıyor.... aklıma geliyor. Ahh ahh Ankara'da olup sabah bu güzel şarkıya eşlik ederek işe gitmeyi özledim!


Yorumlar

  1. Gaga'ya diyecek çok sözüm yok ama Modern sabahları çok seviyorum ben de. Favori şarkım cüceeeeeyim ben, konuşan cüceyim ben.

    YanıtlaSil
  2. Evettt, ona ben de bayılıyorum. Sanırsam bir ara Modern sabahları biraz daha detaylandırmak lazım. Yazdım kenara ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Masalların gerçek sonları...