Şaşı Baykuş


TV'de Türk dizisi dönerken dizi fazla ilgi alaka istemediği için kendimi blog okumaya verdim. Kıyafetlerrr, parfümlerrr, yemeklerrrr derken ben yine şaşı baykuşa döndüm. Gerçekten insanlar normal yaşam düzenlerini sürdürürken nasıl oluyor da bu bloglara vakit ayırabiliyorlar şaşıyorum! Gündemi takip et, satın al satın al, belli bir aşamayı geçtiysen firmalar sana yollasın, kullan anlat, kıyafet al, al, üstüne giy, boy boy poz ver... Eleştirmek için demiyorum ama aklım almıyor. Hımm, ben gerçekten tembelim belki de :s


Bloglar içinde en boş zaman geçirtmeyenlerin yemek blogları olduğuna karar verdim. Gerçi insanı acıktırıyor ama en azından dimağımıza bir katkısı oluyor. Bu konuda çalışmalarım sürecek :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Masalların gerçek sonları...