Blog deyip geçmeyin

Blog olayına kafayı taktınız mı sonu yokmuş, ben bunu gördüm. Her türlü blog sanal dünyamızda yer almış haberim yok! Gerçi yoğun bir iş temposundan çıkıp insani koşullarda çalışmaya başlamamın etkisi oldu bu keşiflerde. Her neyse...

Bir kadın olarak tabii ki moda blogları ilgimi çekti.Ama nedense çoğunu beğenmedim. Sürekli aman şunu giydim, aman bunu giydim, altına da binbeşyüz tane fotosunu koydum. Bir de altında neyin nerden alındığı yazıyor, faydalı tabii. Ama mesela çanta NevYorkdannn, ayakkabı İtalyadannn gibi tanımlamalar beni gülümsetiyor. Her neyse, bu fotoya boğulmuş bloglar arasında Alışveriş Danışmanına rastladım. Çok beğendim. Fotoya bulanmışlık yok, genel olarak bilgi veriyor, benim gibi moda ile alakası olmayan bir insan bile bişiyler anlıyor neticede! Yazım tarzı da hoş. Okuyun bence :)

Blogların beğenmediğim türü kozmetik üzerine olanı. Niyeyse çok anlamsız geldi. Ojeymiş, parfümmüş, kremmiş bunları blog üzerinde tanıtmak çok mantığıma yatmadı. Zevkler renkler işte...

Ama benim ennnn çokkkk beğendiğim blog türü yemek blogları!!! Yeayyy!!! Öncelikle çok faydalı (yeme kısmından zararlı). Okuduğunuzu hayata geçirebiliyorsunuz :p (Azcık geyik oldu) Kısacası seviyorum. Sevmediğim yemek blogları tarifleri kopyalamanıza izin vermeyenler! Ne yani, tarifi veriyorsun, ben de güzelcene copy paste yapıp bassam ya? Yok. Eee üşenmezsem elimle de yazarım, copyright derdi diil herhalde bu. Ne o zaman? Hımm, bu türlü blogları hoppp, siliyoruz listeden, yolumuza devam ediyoruz. Yemek bloglarından da son keşfettiğim ve pek çok beğendiğim maksat muhabbet olsun oldu. Öncelikle kullanılan dil o kadar samimi ve akıcı ki sıkılmadan okuyorsunuz. Anlatılanlar zevkli. Yemekler lezzetli ve acıktırıcı. Daha ne olsun!

Bunun dışında direk belli bir alana dahil edilemeyecek ama okuması zevkli bir kaç blog daha var. Fil Biti, Böcek Yiyen Peygamber ve Nora'nın Ütopyası.

Böyle işte, bu aralar blog dünyam bu bloglarla dolu.

Bir de son olarak demeden geçemeyeceğim, bazı bloglarda inanılmaz yazım hataları yapılıyor. Tamam, insan hızlı yazarken arada karıştığı oluyor tuşların ve kafanın ama bu kadar da olmamalı sankim. Öğretici baykuş notu olsun bu da...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gezi Notları : Kamerun - Yaounde

Gezi Notları : Kuveyt

Gezi Notları: Bangladeş